Jsem Váš online trenér

Chci se registrovat

Briliantové členství

Chci vědět více

Cvičební pomůcky

Přejít do e-shopu

Prohledejte si cviky

Pátek, 7. Říjen, 2011

Jak správně měřit tělesné míry


Měření obvodů slouží ke sledování změn tvaru těla. Pomůže vám určit množství svalové hmoty a kontrolovat svalové přírůstky prostřednictvím posilovacího tréninku. Měříme při nerozcvičeném svalstvu v den, kdy netrénujeme. Měření provádějte maximálně jedenkrát za měsíc.

1. Hrudník – měříme u mužů co nejvýše v podpaží při maximálním nádechu a zatnutém svalstvu. U žen přes nejvyšší bod prsů. V místě měření byste neměli mít žádné oblečení.
2. Paže – měříme v místě největšího obvodu zatnutého dvojhlavého svalu pažního. Paže je pokrčena. Měřte na pravé (P) i na levé (L) paži. V místě měření byste neměli mít žádné oblečení.
3. Pas – měříme v nejužším místě v pase. Měří ve vzpřímeném postoji s uvolněným břichem. Dýchá se přirozeně. V místě měření byste neměli mít žádné oblečení.
4. Břicho – měříme přes pupík. Měří ve vzpřímeném postoji s uvolněným břichem. Dýchá se přirozeně. V místě měření byste neměli mít žádné oblečení.
5. Boky – měříme v místě největšího rozvoje hýžďového svalstva. V místě měření byste neměli mít žádné oblečení.
6. Stehno – měříme v mírném stoji rozkročném pod rýhou hýžďového svalstva na pravé (P) i levé (L) straně kolmo na osu končetiny. V místě měření byste neměli mít žádné oblečení.

 

Komentujte

Autor: admin