Jsem Váš online trenér

Chci se registrovat

Briliantové členství

Chci vědět více

Cvičební pomůcky

Přejít do e-shopu

Prohledejte si cviky

Název kategorie: Tréninky

Jak probíhá briliantové členství FitCoach?

Vskutku na míru šitý cvičební a stravovací plán Služby online trenéra FitCoach jsou výsledkem dlouholetých zkušeností certifikovaných osobních trenérů a výživových poradců. Naši odborníci pracují s různorodým spektrem klientů. Maminkami na mateřské dovolené, vytíženými manažery, studenty, seniory, amatérskými i profesionálními … Celý příspěvek

Celý článek »

Online fitness trénink: Výhody, nevýhody a jak začít

Online trénink je jedním z nejrychleji rostoucích segmentů fitness průmyslu. V dnešním článku si můžete přečíst o výhodách a nevýhodách online fitness tréninku. Dále jsou zde popsány informace o jednotlivých možnostech domácího cvičení. Pokud se chcete dostat do kondice, upravit … Celý příspěvek

Celý článek »

Opravdu online fitness trénink funguje?

Popularita osobního tréninku přes internet rychle roste. A to jak v Evropské Unii, tak především ve Spojených Státech, odkud pochází většina fitness trendů. V mnoha ohledech funguje online osobní trénink podobně jako pod dozorem osobního trenéra ve fitness centru. Zásadní … Celý příspěvek

Celý článek »

Specifika pitného režimu ve sportovním tréninku

Pitný režim je naprosto zásadní u člověka s běžnou denní zátěží. V případě sportovců nebo vrcholových sportovců je o to více nezbytný. Proto by se v žádném případě neměl podceňovat. Obecně se za nejvhodnější tekutinu považuje voda. Pokud ale aktivity převyšují dobu 60 … Celý příspěvek

Celý článek »

Používáte internet nebo telefon k hledání informací o stravování, cvičení či sportování?

Používáte internet nebo telefon k hledání informací či názorů a zkušeností ostatních ohledně stravování, cvičení či sportování? Například o zdravé stravě, vhodné dietě, nebo informace ohledně udržení či vybudování kondice? Pokud ano, chtěli bychom Vás požádat o pomoc s probíhajícím … Celý příspěvek

Celý článek »

Posilování horní poloviny těla jako součást tréninku mladého fotbalisty

Při tvorbě tréninkového plánu mladého fotbalisty je nutné myslet na to, že je třeba přiměřeně posilovat nejen dolní končetiny, ale celé tělo. Posilování horní poloviny těla je ve fotbale velmi důležité. Nejedná se pouze o vhazování míče, ale jsou zde i … Celý příspěvek

Celý článek »

Jak zhubnout a získat kondici? Vyzkoušejte intervalový trénink

Snažíte se zhubnout či zvýšit kondici a stále nemůžete dosáhnout kýžených výsledků? Pak byste měli zařadit do svého tréninkového plánu intervalový trénink. Měření dokazuje, že intervalový trénink velmi pozitivně přispívá ke zvýšení rychlosti sportovců a efektivně zlepšuje svalovou vytrvalost. Díky … Celý příspěvek

Celý článek »

Jak zhubnout a zlepšit kondici pomocí švihadla

Skákání přes švihadlo Vám pomůže nejen se zbavit nadbytečných kilogramů, ale zvýšíte si i celkovou fyzickou kondici. Zároveň posílíte svalstvo dolní poloviny těla, svaly rukou, ramen a zad. A v neposlední řadě může být tato, několik tisíc let stará hra i příjemným … Celý příspěvek

Celý článek »

Dřep a dřep na jedné noze

Dřep na jedné noze je dnes hodně opomíjený a podceňovaný cvik. A možná nejen dnes. Pod marketingovou masáží o funkčnosti různých cvičebních pomůcek a článků o tom, jak pomocí posilovacích strojů a správném nastavení tréninku vytvořit krásnou postavu plnou svalů, … Celý příspěvek

Celý článek »

Zlepšete funkčnost Vašeho těla

Funkční trénink nachází své kořeny v rehabilitaci. Fyzioterapeuti vytvořili sestavu cviků, které napodobují pacientovu činnost v domácnosti či v zaměstnání. Primárním účelem je především rychlejší a efektivnější rekonvalescence z traumatického období nebo po operačním zákroku. Pokud potřebuje pacient v běžném … Celý příspěvek

Celý článek »