Jsem Váš online trenér

Chci se registrovat

Briliantové členství

Chci vědět více

Cvičební pomůcky

Přejít do e-shopu

Prohledejte si cviky

Název kategorie: Posilování

Posilování horní poloviny těla jako součást tréninku mladého fotbalisty

Při tvorbě tréninkového plánu mladého fotbalisty je nutné myslet na to, že je třeba přiměřeně posilovat nejen dolní končetiny, ale celé tělo. Posilování horní poloviny těla je ve fotbale velmi důležité. Nejedná se pouze o vhazování míče, ale jsou zde i … Celý příspěvek

Celý článek »

Dřep a dřep na jedné noze

Dřep na jedné noze je dnes hodně opomíjený a podceňovaný cvik. A možná nejen dnes. Pod marketingovou masáží o funkčnosti různých cvičebních pomůcek a článků o tom, jak pomocí posilovacích strojů a správném nastavení tréninku vytvořit krásnou postavu plnou svalů, … Celý příspěvek

Celý článek »

Zlepšete funkčnost Vašeho těla

Funkční trénink nachází své kořeny v rehabilitaci. Fyzioterapeuti vytvořili sestavu cviků, které napodobují pacientovu činnost v domácnosti či v zaměstnání. Primárním účelem je především rychlejší a efektivnější rekonvalescence z traumatického období nebo po operačním zákroku. Pokud potřebuje pacient v běžném … Celý příspěvek

Celý článek »

Přitažlivé bříško aneb Posilování není vše

Blíží se léto a čas plavek. Řada z nás v tomto období sní o krásně vytvarovaném bříšku a také vypracovaném břišním svalstvu. Mnozí z nás proto začnou i něco dělat. Po večerech doma většinou cvičí ověřené a ty nejefektivnější cviky na břicho. … Celý příspěvek

Celý článek »

CrossFit aneb Nový trend cvičení, který Vám dá zabrat

S CrossFitem se vydáte  na cestu k objevování svých fyzických limitů a snažíte se najít hranici Vašich možností (úroveň anaerobního prahu). Anaerobní práh je místo, kde můžete přejít od aerobních podmínek do  anaerobních. Definice je, že tělo nemůže účinně odstranit kyselinu … Celý příspěvek

Celý článek »

Korte trénink: Dvě magická slova pro všechny siláky!

Korte trénink si našel mnoho odpůrců i příznivců. Jedno je však jasné. Jedná se o trénink, který je zaměřený primárně na sílu a byl používaný silovými trojbojaři. V našem článku zaměřeném na sílu se budeme věnovat variantě Korteho tréninku 3×3. Jedná … Celý příspěvek

Celý článek »

HST aneb Hypertrophy specific training

Další z netradičních tréninkových metod, která skutečně funguje a to nejen pro budování svalové hmoty, ale i síly. Je založena na fyziologickém principu svalové hypertrofie. Tyto principy byly poprvé objeveny v laboratoři. Následně byly použity k vytvoření speciálního tréninku, který by … Celý příspěvek

Celý článek »

Zima už je skoro tu aneb Na sníh včas ve formě!

Ať jste aktivní sportovec či pouze rekreační lyžař, který má rád adrenalin při alpském lyžování, nebo dáváte přednost klidné a pohodové relaxaci na běžkách, měli byste své tělo včas připravit na chvíle strávené na sněhu. Někdo může namítnout, že je to … Celý příspěvek

Celý článek »

Trénink silových schopností

Sportovní výkonnost (jako dispozice opakovaně podávat výkon) se formuje postupně a dlouhodobě. Je výsledkem přirozeného růstu a vývoje jedince, vlivů prostředí a sportovního tréninku. Každý sportovní výkon charakterizuje jak počet, tak i uspořádání faktorů. V některém sportu může dominovat pouze jeden … Celý příspěvek

Celý článek »

Kruhový posilovací trénink (nejen) pro elitní cyklisty

S blížícím se koncem cyklistické sezóny je třeba přemýšlet nad tím, jak se kvalitně připravit na další sezónu. Charakter tréninku se mění a mění se i tréninkové prostředí a prostředky. » Cílem tréninku je zlepšení všeobecné kondice, vyrovnání sval. dysbalancí, zpevnění svalového … Celý příspěvek

Celý článek »