Získejte svůj vlastní cvičební plán

Není důležité jenom cvičit. Důležité je cvičit efektivně a vědět jak!

Sestavení cvičebního plánu na našem webu probíhá podobně, jako kdybyste přišli za kvalitním osobním trenérem do posilovny. Všechny cvičební programy na portálu FitCoach totiž vytvořili kvalifikovaní osobní trenéři s dlouholetou praxí a vysokoškolským vzděláním v oblasti tělovýchovy.

Cvičební plán na doma i do posilovny

Jak Vám pomůže online trenér FitCoach:

  • V případě Zlatého a Briliantového členství dostanete osobní tréninkový plán přímo na míru.
  • Pomocí databáze cviků si můžete zvolit cviky, které Vám budou vyhovovat.

 

Jak dostanete tréninkový plán

1. Zadáte pár údajů 2. Stanovíte si cíl 3. Dostanete cvičební plán 4. Cvičíte, kdy chcete 5. Sledujete výsledky
Aby systém mohl sestavit seriózní plán, požádá vás při registraci o sdělení výšky, váhy a několika dalších údajů. Zvolte si, čeho chcete dosáhnout. Potřebujete zhubnout, zesílit nebo vytvarovat postavu? Systém vyhodnotí vložené údaje. Platící členové ihned obdrží cvičební i stravovací plán na celý týden. Teď už cvičíte podle doporučeného cvičebního plánu nebo podle svých časových a jiných možností. Vždy budete vědět, co dělat a proč to dělat. Stále máte u sebe výsledky, statistiky a grafy. Plán můžete měnit dle potřeby.

Zajímá vás, jak cvičební plán u Zlatého a Briliantového členství funguje?

FitCoach vytváří tréninkový plán automaticky. To ale vůbec neznamená, že by v něm hrála roli náhoda. Naopak, systém vše propočítává podle uznávané a odborné metodiky, takže nemůže udělat chybu.

Cvičební plán se sám mění podle situace

Máte hodně práce nebo jste si z jiného důvodu nestihli zacvičit? Nevadí! Svůj tréninkový plán nemusíte házet do koše. Prostě v systému zaznamenáte, jestli jste cvičili, FitCoach vše vyhodnotí a vytvoří aktualizovaný cvičební plán!

Jaké cvičební plány poskytujeme?

Poskytujeme cvičební plány na hubnutí, přibírání svalové hmoty a tvarování postavy v souladu s doporučením tělovýchovného lékařství o zdravém snižování či zvyšování váhy.

Přečtěte si ještě více o cvičebních plánech:

  • Naše cvičební programy jsou založeny na principech FIT tělovýchovného lékařství. Pro dosažení optimální tělesné kondice doporučujeme dodržovat rovnováhu mezi aerobním cvičením, posilovacím tréninkem a tréninkem ohebnosti.
  • Dospělí by měli usilovat o minimálně tři cvičební jednotky týdně v délce alespoň 30 minut zaměřené na kardiovaskulární a posilovací cvičení. Součástí každého tréninku má být úvodní zahřátí a rozcvičení, závěrečné zklidnění a protažení (strečink).
  • Při stanovení optimálního tréninkového pásma srdeční frekvence u aerobního cvičení vycházíme ze vzorce: 220 – věk.
  • Našim členům jsou poskytnuty nástroje, které jim pomohou k sebeposouzení jejich váhy a možných zdravotních rizik pomocí indexu tělesné hmotnosti (BMI) a měření tělesných mír.
  • Pro dospělé s nadváhou doporučujeme denní příjem energie, který vyústí ve zdravý úbytek tělesné hmotnosti 0,5 kg týdně. Systém FitCoach neumožňuje nikomu nastavit cíl hubnutí, který by měl za následek podváhu dle BMI.
  • Náš systém určuje bazální metabolismus pomocí Harris-Benedictovy rovnice, nejznámějšího a nejvíce používaného vzorce pro stanovení energetické potřeby.

Chcete se dozvědět více? Podívejte se na často kladené otázky nebo nás kontaktujte.