Název kategorie: Tréninky

Specifika pitného režimu ve sportovním tréninku

Pitný režim je naprosto zásadní u člověka s běžnou denní zátěží. V případě sportovců nebo vrcholových sportovců je o to více nezbytný. Proto by se v žádném případě neměl podceňovat. Obecně se za nejvhodnější tekutinu považuje voda. Pokud ale aktivity převyšují dobu 60 … Celý příspěvek

Celý článek »

Používáte internet nebo telefon k hledání informací o stravování, cvičení či sportování?

Používáte internet nebo telefon k hledání informací či názorů a zkušeností ostatních ohledně stravování, cvičení či sportování? Například o zdravé stravě, vhodné dietě, nebo informace ohledně udržení či vybudování kondice? Pokud ano, chtěli bychom Vás požádat o pomoc s probíhajícím … Celý příspěvek

Celý článek »

Posilování horní poloviny těla jako součást tréninku mladého fotbalisty

Při tvorbě tréninkového plánu mladého fotbalisty je nutné myslet na to, že je třeba přiměřeně posilovat nejen dolní končetiny, ale celé tělo. Posilování horní poloviny těla je ve fotbale velmi důležité. Nejedná se pouze o vhazování míče, ale jsou zde i … Celý příspěvek

Celý článek »

Jak zhubnout a získat kondici? Vyzkoušejte intervalový trénink

Snažíte se zhubnout či zvýšit kondici a stále nemůžete dosáhnout kýžených výsledků? Pak byste měli zařadit do svého tréninkového plánu intervalový trénink. Měření dokazuje, že intervalový trénink velmi pozitivně přispívá ke zvýšení rychlosti sportovců a efektivně zlepšuje svalovou vytrvalost. Díky … Celý příspěvek

Celý článek »

Jak zhubnout a zlepšit kondici pomocí švihadla

Skákání přes švihadlo Vám pomůže nejen se zbavit nadbytečných kilogramů, ale zvýšíte si i celkovou fyzickou kondici. Zároveň posílíte svalstvo dolní poloviny těla, svaly rukou, ramen a zad. A v neposlední řadě může být tato, několik tisíc let stará hra i příjemným … Celý příspěvek

Celý článek »

Dřep a dřep na jedné noze

Dřep na jedné noze je dnes hodně opomíjený a podceňovaný cvik. A možná nejen dnes. Pod marketingovou masáží o funkčnosti různých cvičebních pomůcek a článků o tom, jak pomocí posilovacích strojů a správném nastavení tréninku vytvořit krásnou postavu plnou svalů, … Celý příspěvek

Celý článek »

Zlepšete funkčnost Vašeho těla

Funkční trénink nachází své kořeny v rehabilitaci. Fyzioterapeuti vytvořili sestavu cviků, které napodobují pacientovu činnost v domácnosti či v zaměstnání. Primárním účelem je především rychlejší a efektivnější rekonvalescence z traumatického období nebo po operačním zákroku. Pokud potřebuje pacient v běžném … Celý příspěvek

Celý článek »

Přitažlivé bříško aneb Posilování není vše

Blíží se léto a čas plavek. Řada z nás v tomto období sní o krásně vytvarovaném bříšku a také vypracovaném břišním svalstvu. Mnozí z nás proto začnou i něco dělat. Po večerech doma většinou cvičí ověřené a ty nejefektivnější cviky na břicho. … Celý příspěvek

Celý článek »

Velký míč: Skvělý pomocník v kanceláři i při sportovním tréninku

Velký míč (nebo také znám jako fitball, gymball, powerball atd.) je dnes již běžně využívanou pomůckou ve fitness, rehabilitaci nebo jako součást domácnosti. Možná, trochu nespravedlivě, je v současné době zastíněn novinkami, jako jsou trx, flowin, bosu. Přitom má gymball opravdu … Celý příspěvek

Celý článek »

TABATA aneb Nejefektivnější, nejtěžší a nejnáročnější metoda intervalového tréninku

Možná někteří z Vás o této metodě již slyšeli a někteří to slyšíte poprvé. Jedná se o nový a zajímavý způsob tréninkové metody, která se považuje za velmi náročnou a nedoporučuje se lidem, kteří se sportem začínají. Revoluční způsob tréninku … Celý příspěvek

Celý článek »