Název kategorie: Tréninkové plány

Korte trénink: Dvě magická slova pro všechny siláky!

Korte trénink si našel mnoho odpůrců i příznivců. Jedno je však jasné. Jedná se o trénink, který je zaměřený primárně na sílu a byl používaný silovými trojbojaři. V našem článku zaměřeném na sílu se budeme věnovat variantě Korteho tréninku 3×3. Jedná … Celý příspěvek

Celý článek »

HST aneb Hypertrophy specific training

Další z netradičních tréninkových metod, která skutečně funguje a to nejen pro budování svalové hmoty, ale i síly. Je založena na fyziologickém principu svalové hypertrofie. Tyto principy byly poprvé objeveny v laboratoři. Následně byly použity k vytvoření speciálního tréninku, který by … Celý příspěvek

Celý článek »

Zima už je skoro tu aneb Na sníh včas ve formě!

Ať jste aktivní sportovec či pouze rekreační lyžař, který má rád adrenalin při alpském lyžování, nebo dáváte přednost klidné a pohodové relaxaci na běžkách, měli byste své tělo včas připravit na chvíle strávené na sněhu. Někdo může namítnout, že je to … Celý příspěvek

Celý článek »

Kruhový posilovací trénink (nejen) pro elitní cyklisty

S blížícím se koncem cyklistické sezóny je třeba přemýšlet nad tím, jak se kvalitně připravit na další sezónu. Charakter tréninku se mění a mění se i tréninkové prostředí a prostředky. » Cílem tréninku je zlepšení všeobecné kondice, vyrovnání sval. dysbalancí, zpevnění svalového … Celý příspěvek

Celý článek »

Kruhový posilovací trénink pro rekreační i vrcholové běžce

O kruhovém tréninku jsme se zmiňovali již v předchozích článcích. I v běžecké přípravě má zcela jistě své nezastupitelné místo. Pokud jste: » Rekreační sportovec a cvičíte pouze pro zdraví, krásu a svůj dobrý pocit, pak můžete volit cviky libovolně. Důležitý je v tomto případě … Celý příspěvek

Celý článek »

Úspěchy členů FitCoach: Petra K.

„Šest měsíců po porodu druhého děcka mi zůstalo navíc 11 kg. Při výšce 158 cm jsem vážila 66 kg, pas 86 cm, stehna 59 cm. Snažila jsem se přebytečná kila zhubnout, ale pořád to nešlo. 10. 1. 2012 jsem učinila … Celý příspěvek

Celý článek »

Jak na bolest v kříži: Cviky na úlevu od bolesti spodní části zad

Máte sedavé zaměstnání a bolí Vás záda v kříži? Příčin může být více. Nedostatek pohybu, oslabené břišní svaly, zkrácené svaly v oblasti bederní páteře, zadní strany stehen nebo hýždí. FitCoach Vám nyní ukáže, jak si můžete jednoduše doma či v práci zkrácené svaly … Celý příspěvek

Celý článek »

Jak na ztuhlý krk a bolest za krkem

Pracujete celý den u počítače, bolí vás za krkem a máte ztuhlé krční svaly? FitCoach má pro vás řešení, jak bolesti ulevit a ztuhlé svaly protáhnout. Stačí na to 5 minut vašeho času a několik následujících cviků. Základní pravidla Cviky nesmí … Celý příspěvek

Celý článek »

Strečinková sestava pro zdraví a dobrou kondici

V dnešní tréninkové lekci Vám přinášíme strečinkovou sestavu na protažení celého těla. Cvičte jí pravidelně alespoň 3krát týdně, nejlépe však každý den. Investujte do této sestavy 15-20 minut svého času. Garantujeme vám, že se vaše kloubní pohyblivost brzy zlepší a … Celý příspěvek

Celý článek »